להזמנות חייגו: 053-3666642

סמארטפונים כשרים מומלצים 2022

הסמארטפונים הכשרים הטובים ביותר של סמסונג 2022
איזה דגם גלקסי כדאי לקנות?
אם אתה רוצה את הסמארטפונים הכשרים הטובים ביותר של סמסונג, אל תחפש רחוק יותר מדגמי ה-Galaxy S22 החדשים. שלושתם מציגים תכונות חדשות מצוינות – צגים בהירים, ביצועים מעולים ומצלמות משופרות – תוך שמירה על אותו טווח מחירים כמו דגמי ה-Galaxy S21 שהציגה סמסונג ב-2021.

אבל מכשירי הדגל יקרים – אפילו ה-S22 ברמת הכניסה, שמתחיל ב-2950ש\"ח. אם זה יותר מדי מהתקציב שלך, אל ייאוש. סמסונג מציעה מכשירים מובילים אחרים המדורגים בין הסמארטפונים הכשרים הטובים ביותר , וניתן להשיג אותם בפחות. זה נכון במיוחד אם אתה מוכן לשקול את דגמי ה-Galaxy A הבינוניים הזולים יותר של יצרנית הטלפונים.

יש לנו רשימה של סיבות לקנות ולדלג על ה-Galaxy S22 , כמו גם מדוע אולי תרצו לקנות את ה-Galaxy S22 Ultra , אם אתם מנסים להחליט בין ספינות הדגל של סמסונג. אם אתה מתמקד בטלפונים בעלות נמוכה יותר, ההשוואה שלנו בין Pixel 6a ל-Galaxy A53 מראה כיצד הטלפון התקציבי המוביל של סמסונג עשוי לעמוד מול הטלפון החדש של גוגל שיגיע בסוף יולי.

לא משנה איזה דגם משך את העין שלך, בחירת הסמארטפון הכשר של סמסונג הטוב ביותר עבורך מסתכמת להבין איזה סוג טלפון אתה מחפש וכמה אתה מוכן לשלם. לא משנה מהן התשובות לשאלות הללו, סביר להניח שיש מכשיר לצרכים שלך בין הטלפונים הטובים ביותר של סמסונג. ואם בכל זאת תבחר, הקפד לבדוק מהי האפליקציה הראשונה שאתה צריך להתקין בטלפון סמסונג גלקסי שלך וכל שאר התכונות הנסתרות של סמסונג שישנו את אופן השימוש בטלפון שלך.

מהם הסמארטפונים הכשרים הטובים ביותר של סמסונג?

Samsung Galaxy S22 Ultra הוא ספינת הדגל האולטימטיבית של סמסונג, וזו הבחירה שלנו עבור הסמארטפון הכשר הטוב ביותר של סמסונג כרגע

. אם אינך רוצה לשלם יותר מ-4000ש\"ח עבור טלפון, ה-Galaxy S22 Plus נותן לך מכשיר מסך גדול פחות יקר מהאולטרה, וה-Galaxy S22 מאפשר לך לחסוך אפילו יותר, עם המחיר הנמוך ביותר מבין ספינות הדגל של סמסונג .

יש אפשרויות זולות יותר מה-S22. ה-Galaxy S21 FE נותן לך דרך ליהנות מתכונות המפתח של מערך הדגל של סמסונג, אם כי הוא שואב את השראתו מהרכב ה-S21 של השנה שעברה. בחירה טובה יותר תהיה ה-Galaxy A53, שנותן לך טלפון 5G מסוגל בפחות מ-1800ש\"ח.

באשר לטלפונים המתקפלים של סמסונג, ה-Galaxy Z Fold 3 הוא התוספת המרשימה יותר למערך הטלפונים של סמסונג, הודות למסך ענק המציע קצב רענון של 120 הרץ. אבל ה-Galaxy Z Flip 3 הוא עדיין אופציה משכנעת, בעיקר הודות לתג המחיר הנמוך שלו. עכשיו אתה יכול להזמין גרסה מותאמת אישית של Z Flip 3 שבה אתה יכול לבחור שילוב צבעים משלך, אם אתה מוכן לשלם קצת יותר.

חזרה לבית הספר והטלפונים הטובים ביותר של סמסונג

למרות שזה קיץ, תחילת הלימודים ממש מעבר לפינה. אם אתה מחפש לחסוך כסף על כל רכישה – כולל טלפונים חדשים של סמסונג – הקפד לבדוק את מכירות החזרה לבית הספר . אולי פשוט תמצא סמארטפונים כשרים של גלקסי במכירה אצל סמסונג, ספקי סלולר וסוחרים אחרים, במיוחד לקראת אירוע השקת מוצר של סמסונג שנאמר באוגוסט

. הקפד לעקוב אחר מדריך החזרה לבית הספר שלנו עבור כל צרכי הקניות שלך העונה.

הטלפונים הטובים ביותר של סמסונג שאתה יכול לקנות עכשיו
1. Samsung Galaxy S22 Ultra

הטלפון הטוב ביותר של סמסונג שאתה יכול לקנות

מפרטים

גודל מסך: 6.8 אינץ\'גרסת אנדרואיד: 12 עם One UI 4.1מעבד: Snapdragon 8 Gen 1מצלמות: ברוחב 108MP, אולטרה-רחב 12MP, 2 טלפוטו 10MP (אחורי); 40MP (קדמי)זיכרון RAM/אחסון: 8GB, 12GB/128GB, 256GB, 512GB, 1TB פחות זיכרון RAM מהדגם הקודם

מחפש את הטלפון הטוב ביותר של סמסונג? אז אל תחפש רחוק יותר מ-Galaxy S22 Ultra, היהלום שבכתר בליין טלפונים הדגל החדש של סמסונג. ה-S22 Ultra עולה לראש הרשימה שלנו בהסתמך על טלפון מוכר ישן למעריצי סמסונג – העיצוב נראה כמו דגם Galaxy Note, עד לחריץ של ה-S Pen הכלול.

עם זאת, זהו יותר מסתם חידוש של ה-Galaxy Note, שכן ה-Galaxy S22 Ultra מספק את התצוגה הבהירה ביותר שבדקנו עד כה, מעבד Snapdragon 8 Gen 1 חדש ושיפורי מצלמה נהדרים. החיישן הגדול יותר במצלמה הראשית של האולטרה החדשה מכניס יותר אור לצילום טוב יותר בתאורה נמוכה, ואנחנו גם מעריכים שיפורי תוכנה כמו מצב פורטרט מתקדם יותר. סמסונג אפילו החלה להפיץ עדכונים עבור מצלמת Samsung Galaxy S22 Ultra , כולל שדרוג ביצועים למצב פורטרט.

אנו מאחלים שחיי הסוללה היו מעט טובים יותר, אם כי אנו מעריכים שסמסונג חזרה לטעינה של 45W עבור הדגם הזה. בסך הכל, מדובר בסמארטפון כשר משובח שאמור לפנות לכל מעריץ של סמסונג שרוצה את המכשיר הטוב ביותר.

2. סמסונג גלקסי S22

הרבה מהתכונות של Galaxy S בפחות

מפרטים

גודל מסך: 6.1 אינץ\' Dynamic AMOLED (2340 x 1080)גרסת אנדרואיד: 12, OneUI 4.1מעבד: Snapdragon 8 Gen 1מצלמות: 50MP ראשי, 12MP ultrawide, 10MP 3x טלפוטו; 10MP קדמיזיכרון RAM / אחסון: 8GB / 128GB, 256GB

סיבות לקנות

דגם ה-Galaxy S22 המשתלם ביותרתצוגה מוארת וצבעוניתזום משופר ותמונות בתאורה נמוכהביצועים מוצקים

סיבות להימנע

חיי סוללה מתחת לממוצע

עד כמה שה-Galaxy S22 Ultra טוב, יש לו גם את המחיר ההתחלתי השני בגובהו מכל טלפון חדש של סמסונג – רק ה-Galaxy Z Fold 3 יעלה לך יותר מחוץ לשער. למרות שאתה בהחלט מקבל את מה שאתה משלם עליו עם ה-Ultra, אתה יכול לקבל הרבה מאותן תכונות במאות דולרים פחות עם ה-Galaxy S22.

ה-Galaxy S22 מתהדר באותה ערכת שבבים שנמצאת בדגמי S22 יקרים יותר, ויש לו גם מסך בהיר יותר מקודמו, גם אם ה-S22 Ultra ו-S22 Plus עולים עליו. סמסונג שיפרה גם את המצלמות ב-Galaxy S22, המצלם תמונות מצוינות בתאורה נמוכה וצילומי פורטרט משכנעים. בניגוד לטלפונים אחרים בטווח המחירים שלו, ל-Galaxy S22 אפילו יש עדשת טלפוטו ייעודית התומכת כעת בזום אופטי פי 3.

לא תקבלו את הטעינה החוטית המהירה שנמצאת בדגמי Galaxy S22 אחרים, וחיי הסוללה של ה-S22 משאירים מעט לרצוי. אבל במחיר של 2400ש\"ח, דגם זה מספק את האיזון הנכון בין תכונות פרימיום ותמורה לכספך.

(קרדיט תמונה: המדריך של טום)
3. סמסונג גלקסי S22 פלוס

אפשרות המסך הגדול במחיר סביר בסדרת ה-S22

מפרטים

גודל מסך: 6.6 אינץ\'גרסת אנדרואיד: 12 עם One UI 4.1מעבד: Snapdragon 8 Gen 1מצלמות: ברוחב 50MP, 12MP אולטרה-רחב, 10MP טלפוטו (אחורי); 10MP (קדמי)זיכרון RAM/אחסון: 8GB/128GB, 256GB

סיבות לקנות

תצוגה יפה ומוארת מאודטעינה מהירה יותר של 45Wתכונת זום משופרת

סיבות להימנע

רוב שיפורי המצלמה עדיין לא יכולים להתאים ל-Google Pixelחיי הסוללה בקושי טובים יותר מאשר בשנה שעברה

מפתה להתעלם מה-Samsung Galaxy S22 Plus, תקוע בין ה-Galaxy S22 הזול ל-Galaxy S22 Ultra עתיר התכונות. אבל אל תטעו – ה-Galaxy S22 Plus הוא טלפון סמסונג מדהים בפני עצמו. הבעלים של ה-S21 Plus של השנה שעברה אולי לא יבחינו בהבדל גדול, אבל אם יש לך את אותו טלפון במשך יותר משנתיים, ה-Galaxy S22 Plus יכול להציע לך חווית פרימיום ללא תג המחיר הסטרטוספרי של ה-Ultra.

אתה מקבל את אותו מעבד Snapdragon 8 Gen 1 שמניע את ה-S22 Ultra, ולמרות שלטלפון האחרון יש מפרט מצלמה מתוחכם יותר, ה-Galaxy S22 Plus יכול להחזיק את עצמו, במיוחד כשמדובר בצילום בתאורה נמוכה. אתה גם יכול ליהנות מאותה תצוגה בהירה וטעינה מהירה של 45W כמו ב-Galaxy S22 Ultra, אבל ב-700ש\"ח פחות.

ה-Galaxy S22 Plus הוא הטלפון בעל המסך הגדול שניתן להשיג אם אינך יכול להניף את ה-Galaxy S22 Ultra. זו שוב הוכחה שסמסונג באמת יודעת את דרכה במכשיר עם תצוגה מסבירת פנים.

קרא את סקירת Samsung Galaxy S22 Plus המלאה שלנו .

4. סמסונג גלקסי A53

הטלפון הטוב ביותר של סמסונג בפחות מ-$500

מפרטים

גודל מסך: 6.5 אינץ\'גרסת אנדרואיד: 12 עם One UI 4.1מעבד: Exynos 1280מצלמות: 64MP ראשי, 12MP ultrawide, 5MP מאקרו, 5MP עומק (אחורי); 32MP (קדמי)זיכרון RAM/אחסון: 6GB / 128GB

סיבות לקנות

תצוגה טובה עם קצב רענון של 120Hzאחסון ניתן להרחבה עד 1TBעיצוב נחמד ואיכות בנייה

סיבות להימנע

חיישני מאקרו ועומק חסרי טעם

סמסונג ממשיכה להראות שהיא רצינית לגבי טלפונים בינוניים עם ה-Galaxy A53. בחרו בדגם הזה ותוכלו לקבל מכשיר עם מסך שמתרענן ב-120Hz ומספק ביצועים סבירים במאות פחות ממה שסמסונג גובה עבור אחת מספינות הדגל שלה.

כן, המחיר של 449$ של ה-Galaxy A53 אומר כמה פשרות, כמו ערכת שבבים חזקה פחות Exynos 1280 במקום הסיליקון Snapdragon המוביל בסדרת ה-Galaxy S22. אנחנו גם רוצים שסמסונג לא תכלול מצלמת מאקרו מיותרת עם מערך העדשות של ה-A53.

אבל המחיר הנמוך הזה – שווה לעלות ה-Pixel 5a – קשה לנצח, במיוחד בטלפון שמגיע עם עיצוב מוצק וכמות נדיבה של עדכוני תוכנה. אם אתה חובב סמסונג בחיפוש אחר מציאות, ה-Galaxy A53 הוא הטלפון שצריך להשיג.

קרא את סקירת Samsung Galaxy A53 המלאה שלנו .

(קרדיט תמונה: המדריך של טום)
5. Samsung Galaxy Z Fold 3

הטלפון המתקפל הטוב ביותר של סמסונג

מפרטים

גודל מסך: 7.6 אינץ\' (פנימי), 6.2 אינץ\' (חיצוני)גרסת אנדרואיד: 11 עם One UI 3.1מעבד: Snapdragon 888מצלמות: ברוחב 12MP, 12MP ultrade, 12MP טלפוטו (אחורי); 10MP (קדמי); 4MP (תחת מסך)זיכרון RAM/אחסון: 12GB/256GB, 512GB

סיבות לקנות

צגי 120Hz כפוליםעיצוב עמיד עם דירוג עמידות למיםאפליקציות נוספות נתמכות עבור ריבוי משימות

סיבות להימנע

S Pen אינו כלולעדיין יקר

טלפון הפרימיום המתקפל של סמסונג נשאר ה-Galaxy Z Fold 3, במיוחד עכשיו כשהגרסה החדשה הוסיפה צגי 120Hz הן מבפנים והן מבחוץ. יתרה מכך, ה-Galaxy Z Fold 3 החדש עמיד מתמיד, הודות לדירוג עמידות למים IPX8, גוף Armour Aluminium חזק מבעבר בעוד השימוש של הטלפון בתצוגת Gorilla Glass Victus אמור להפחית את הסבירות לשריטות ונזקים אחרים

אחד הדברים הטובים ביותר שסמסונג עשתה היה לשכנע יצרני אפליקציות נוספים לבצע אופטימיזציה של התוכנה שלהם כך שתעבוד עם התצוגה המתקפלת של ה-Galaxy Z Fold 3. תראה אפליקציות פופולריות כמו Spotify ו-TikTok מנצלות כעת את היתרונות הייחודיים של ה-Z Fold 3. סמסונג הוסיפה גם תמיכה ב-S Pen, ולמרות שהתצוגה הראשית בהחלט מעניקה לך הרבה נכס לשרטוט ולרישום הערות, חבל שהעט הוא אביזר אופציונלי (כלומר שתצטרך לשלם תוספת כדי לאסוף גם וגם S Pen ונרתיק לאחיזה של הסטיילוס).

חיי הסוללה ב-Galaxy Z Fold 3 יכולים להיות טובים יותר, ולמרות שמחיר הבכורה נמוך ממה שהיה עבור ה-Galaxy Z Fold 2, 4500 ש\"ח עדיין הרבה לשלם עבור הטלפון. עם זאת, אם אתה רוצה מכשיר פרימיום שנותן לך הרבה מסך לעבוד איתו, ה-Galaxy Z Fold 3 הוא הטלפון הטוב ביותר של סמסונג שעדיין הציע תצוגה מתקפלת. עם זאת, ה-Galaxy Z Fold 4 צפוי להופיע בעוד מספר חודשים, והשמועות המובילות ב-Galaxy Z Fold 4 מציעות עיצוב משופר ומעבד טוב יותר במתקפל החדש.

קרא את סקירת Samsung Galaxy Z Fold 3 המלאה שלנו .

(קרדיט תמונה: המדריך של טום)
6. סמסונג גלקסי S21 FE

התכונות המובילות של ה-S21 במחיר נמוך יותר

מפרטים

גודל מסך: 6.4 אינץ\'גרסת אנדרואיד: 12 עם One UI 4מעבד: Snapdragon 888מצלמות: 12MP ראשי, 12MP ultrawide, 8MP טלפוטו (אחורי); 32MP (קדמי)זיכרון RAM/אחסון: 6GB, 8GB/128GB, 256GB

סיבות לקנות

מעבד Snapdragon 888מצב לילה משופרנשלח עם אנדרואיד 12

סיבות להימנע

קצב רענון של 120Hz אינו מסתגלקשה להמליץ עם השקת Galaxy S22 בפתח

אתה לא צריך לשלם מחיר מלא כדי לקבל את התכונות הגדולות בסדרת ה-Galaxy S21. תמורת 100 דולר פחות מה-Galaxy S21 הסטנדרטי, ה-Galaxy S21 FE מאפשר לך ליהנות ממעבד Snapdragon 888, תצוגה מרעננת במהירות ומצלמות שיכולות להחזיק את עצמן מול טלפונים של המצלמה העליונה.

יש כמה פשרות. סמסונג מכניסה פחות זיכרון RAM במכשיר הזה מאשר בדגמי ה-Galaxy S21 האחרים שלה, וקצב הרענון בתצוגה בגודל 6.4 אינץ\' אינו אדפטיבי – אתה צריך להתאים אותו ידנית. וזה יכול להשפיע לרעה על חיי הסוללה.

ובכל זאת, כל דבר אחר שתרצה בטלפון של סמסונג נמצא כאן עם מסך גדול יותר ממה שאתה מקבל עם ה-S21 הסטנדרטי. כאשר ה-Galaxy S22 יוצא לראשונה ב-2750ש\"ח, יש הבדל של 500 ש\"ח בלבד מה-Galaxy S21 FE. זה לא הרבה לשלם עבור טלפון מעודכן יותר, אבל אם אתה לא יכול להגיע יותר מ-2400ש\"ח, לפחות ה-Galaxy S21 FE עדיין מספק שפע של תכונות בפחות ממה שהיית מצפה לשלם.

קרא את סקירת Samsung Galaxy S21 FE המלאה שלנו .

7. Galaxy A32 5G

אפשרות 5G תקציבית ישנה יותר מסמסונג

מפרטים

גודל מסך: 6.5 אינץ\'גרסת אנדרואיד: 11 עם One UI 3.1מעבד: מימד 720מצלמות: 48MP ראשי, 8MP ultrawide, 5MP מאקרו, 2MP עומק (אחורי); 13MP (קדמי)זיכרון RAM/אחסון: 4GB/64GB

סיבות לקנות

מחיר נמוך מאודארבע שנים של תיקוני אבטחהחיי סוללה נהדריםקצב רענון של 90Hz

סיבות להימנע

תצוגת HD+ Subpar

ה-Galaxy A53 אינו טלפון ה-5G הזול ביותר של סמסונג. זה יהיה ה-Galaxy A32 5G של השנה שעברה, אפשרות מתחת ל-300 דולר שמציעה דברים רבים שאנשים אוהבים בטלפונים של גלקסי, אבל עם כמה פינות קצוצות כדי להוריד את המחיר. החיסרון הגדול ביותר הוא התצוגה הלא מרתקת. הגודל בשילוב עם הרזולוציה הנמוכה לא נראה נהדר באופן אישי.

עם זאת, אם אתה חשוף למזומן ורוצה טלפון עם מצלמות הגונות, ה-Galaxy A32 5G הוא אחד שכדאי לשקול. עם מסך ה-6.5 אינץ\' הגדול שלו, ה-A32 אינו טלפון קטן. אבל הוא מכיל סוללה של 5,000 מיליאמפר/שעה שמחזיקה הרבה זמן – כמעט 12 שעות בבדיקות שלנו עם קצב הרענון האדפטיבי שלה מופעל. אתה יכול גם לצפות שה-Galaxy A32 יימשך זמן רב יותר מאשר אפשרויות תקציב רבות אחרות, כאשר סמסונג מבטיחה שלוש שנים של עדכוני אנדרואיד וארבע שנים של תיקוני אבטחה.

אמנם יש דגם חדש יותר, אבל ה- Galaxy A33 לא אמור להישלח מחוץ לאירופה. אז ה-Galaxy A32 עשוי להיות הבחירה היחידה שלך אם ה-A53 עדיין עשיר מדי עבור הדם שלך.

(קרדיט תמונה: המדריך של טום)
8. Samsung Galaxy Z Flip 3

הפיכת טלפונים מתקפלים לנגישים יותר

מפרטים

גודל מסך: 6.7 אינץ\' (פנימי), 1.9 אינץ\' (חיצוני)גרסת אנדרואיד: 11 עם One UI 3.1מעבד: Snapdragon 888מצלמות: ברוחב 12MP, 12MP אולטרה-רחב (אחורי); 10MP (קדמי)זיכרון RAM/אחסון: 8GB/128GB, 256GB

סיבות לקנות

יותר זולעמידות משופרתתצוגת כריכה גדולה יותר

סיבות להימנע

חיי סוללה קצריםאין עדשת טלפוטו

ה-Galaxy Z Flip 3 הוא הטלפון המתקפל הראשון \"במחיר סביר\". החל מ-$999, הוא מציע מפרט עליון ויכולת קיפול לשניים אופקית. זה יוצר מכשיר כיס מאוד שדורש אגרוף רציני.

עם זאת, ל-Galaxy Z Flip 3 יש פגמים בולטים, כמו חיי הסוללה הקצרים שלו. בבדיקה שלנו, זה נמשך רק 6 שעות כשהצג היה נעול ב-60Hz. ול-Flip 3 חסרה עדשת טלפוטו, בניגוד לטלפונים אחרים בטווח המחירים הזה. אבל ה-Galaxy Z Flip 3 הוא דבר חדשני.

הטלפון יכול להפוך לחדש עוד יותר אם תבחר במהדורת ה- Galaxy Z Flip 3 Bespoke Edition . גרסה זו של 4699 ש\"ח מאפשרת לך לבחור את צבעי המסגרת כמו גם את הפאנל הקדמי והאחורי – יש 49 שילובי צבעים בסך הכל. סמסונג מציגה אפשרות זו כדרך להוסיף את הכישרון הייחודי שלך למכשיר בעל מראה ייחודי.

בדומה ל-Z Fold 3, ה-Galaxy Z Flip 3 ככל הנראה יוחלף בדגם חדש באוגוסט. חיפוש השמועות המובילות של Galaxy Z Flip 4 יכול לומר לך אם הטלפון החדש יהיה שווה את ההמתנה.

קרא את סקירת Samsung Galaxy Z Flip 3 המלאה שלנו .

כיצד לבחור את הטלפונים הטובים ביותר של סמסונג

בחירת טלפון סמסונג לקנות מונעת בעיקר משיקולי תקציב. אתה לא מתכוון להגיע ל-Galaxy S22 Ultra, למשל, אם אתה לא מוכן עם לפחות 1,199 $ גם אם תבחר לפזר את התשלומים האלה לאורך זמן. אבל צריך לקחת בחשבון גם גורמים אחרים.

התחל עם אופן השימוש שלך בסמארטפון כשר. אם זה בעיקר מכשיר פרודוקטיבי, ה-Galaxy S22 Ultra ו-Galaxy Z Fold 3 מושכים, למרות תגי המחיר הגבוהים שלהם, מכיוון ששניהם תומכים ב-S Pen. (ה-S22 Ultra מגיע כעת עם S Pen, למעשה.) אם תפנו לטלפון שלכם לצילום, סדרת ה-Galaxy S היא בדרך כלל ראשונה בתור לחידושי המצלמות של סמסונג, וכל שלושת דגמי ה-S22 מציעים תכונות מצלמה מרשימות.

קונים בעלי חשיבה תקציבית ירצו להסתכל על ה-Galaxy S21 FE, שעולה 100 דולר פחות משאר ספינות הדגל של סמסונג. תמורת עלות נמוכה יותר וירידה בכמה תכונות נוספות, יש את מערך ה-Galaxy A. אתה יכול גם למצוא הנחות בטלפונים של סמסונג על ידי רכישה ישירות מיצרנית הטלפונים ומסחר במכשיר הנוכחי שלך. בדוק את עסקאות הטלפון הטובות ביותר של סמסונג לקבלת החיסכון האחרון.

עם ה-Galaxy S22 שנשלח כעת, תשומת הלב שלנו יכולה להפנות לטלפונים עתידיים של סמסונג. כאמור, אנו מתקרבים להשקה צפויה של ה- Galaxy Z Fold 4 ו- Galaxy Z Flip 4 , אשר צפויים להופיע באוגוסט. יש גם דיווחים שהגרסאות הבאות של ה-Fold וה-Flip עשויות לראות עדכון עיצובי גדול .

כיצד אנו בודקים את הטלפונים הטובים ביותר של סמסונג

כדי שסמארטפון ייצור את רשימת הטלפונים הטובה ביותר שלנו, הוא צריך להצטיין במספר בדיקות שאנו מריצים בכל מכשיר. אנו מבצעים חלק מהבדיקות הללו במעבדות שלנו וחלק בעולם האמיתי.

כשזה מגיע לביצועים, אנו מסתמכים על מדדים סינתטיים כמו Geekbench 5 ו-3DMark כדי למדוד ביצועים גרפיים. בדיקות אלו מאפשרות לנו להשוות ביצועים בין מכשירי אייפון ומכשירי אנדרואיד. אנו גם מפעילים מבחן המרת קידוד וידאו בעולם האמיתי בכל טלפון באמצעות אפליקציית Adobe Premiere Rush ומתזמן את התוצאה. (לצערי אנו צריכים לדלג על בדיקה זו בטלפונים מסוימים עקב בעיות תאימות לאפליקציות, אך אנו מנסים את המדד הזה עם כל מכשיר שאנו נכנסים לסקור.)

מדדי ביצועים

Geekbench 5 (ליבה אחת / רב ליבה) 3DMark Wild Life Unlimited (FPS)
Galaxy S22 Ultra 1240 / 3392 57
גלקסי S22 1204 / 3348 60
גלקסי S22 פלוס 1214 / 3361 60
גלקסי A53 745 / 1888 14
Galaxy Z Fold 3 1107 / 3418 34
גלקסי S21 FE 1101 / 3199 34
גלקסי A32 500 / 1642 7
Galaxy Z Flip 3 737 / 2984 27

כדי למדוד את איכות התצוגה של הטלפון, אנו מבצעים בדיקות מעבדה כדי לקבוע את בהירות הפאנל (ב-nits), כמו גם עד כמה צבעוני כל מסך (סולם צבעים DCI-P3). במקרים אלה, מספרים גבוהים יותר טובים יותר. אנו גם מודדים את דיוק הצבע של כל פאנל עם דירוג Delta-E, כאשר מספרים נמוכים יותר טובים יותר והציון 0 מושלם.

הצג אמות מידה

sRGB (%) DCI-P3 (%) Delta-E
Galaxy S22 Ultra 138 97 0.25
גלקסי S22 210 (חי) / 100 (טבעי) 149 (VIvid) / 78 (טבעי) 0.33 (חי) / 0.22 (טבעי)
גלקסי S22 פלוס 212 (חי) / 128 (טבעי) 150 (חי) / 91 (טבעי) 0.35 (חי) / 0.23 (טבעי)
גלקסי A53 204 (חי) / 123 (טבעי) 145 (חי) / 87 (טבעי) 0.32 (חי) / 0.31 (טבעי)
Galaxy Z Fold 3 104 76 0.26
גלקסי S21 FE 207 (חי) / 120 (טבעי) 147 (חי) / 79 (טבעי) 0.32 (חי) / 0.29 (טבעי)
גלקסי A32 96 68 0.35
Galaxy Z Flip 3 102 76 0.32

אחת הבדיקות החשובות ביותר שאנו מריצים היא מבחן הסוללה של Tom\'s Guide. אנו מבצעים מבחן גלישה באינטרנט מעל 5G (או 4G אם לטלפון אין תמיכה ב-5G) ב-150 ניטים של בהירות מסך עד שהסוללה מתפזרת. באופן כללי, טלפון שמחזיק מעמד 10 שעות או יותר הוא טוב, וכל דבר מעל 11 שעות הופך את רשימת  חיי הסוללה הטובים ביותר לטלפון שלנו .

מדד חיי סוללה

חיי סוללה (שעות:דקות)
Galaxy S22 Ultra 8:50 (אדפטיבי) / 8:56 (טבעי)
גלקסי S22 7:51 (אדפטיבי) / 8:02 (טבעי)
גלקסי S22 פלוס 9:27 (אדפטיבי) / 10:27 (60 הרץ)
גלקסי A53 9:49 (אדפטיבי) / 10:38 (60 הרץ)
Galaxy Z Fold 3 פנימי: 6:35 (אדפטיבי) / 7:53 (60Hz) | חיצוני: 7:57 (אדפטיבי) / 8:48 (60 הרץ)
גלקסי S21 FE 7:40 (120 הרץ) / 9:15 (60 הרץ)
גלקסי A32 11:36 (אדפטיבי) / 12:10 (60 הרץ)
Galaxy Z Flip 3 5:43 (אדפטיבי) / 6:00

Facebook

Twitter

Youtube

עגלת קניות

תפריט נגישות

Scroll to Top